بسته رومینگ ایرانسل ویژه محرم
نوشته شده توسط : امیررضا

با فرارسیدن ایام محرم و آغاز پیاده روی زائران اربعین اپراتور ها برای مشترکین خود بسته های رومینگ را در نظر میگیرند. چرا که اپراتور ها با در نظر گرفتن مشکلات خرید سیم کارت عراقی سعی دارند این مشکل را برای مشترکین خود رفع کنند. حال با فرارسیدم دهه محرم سال 1403 ایرانسل مانند دیگر سال ها بسته های رومینگ را به زائران کربلا اختصاص داده است. این بسته شامل بسته مکالمه، بسته پیامکی و بسته های اینترنت می باشد. لازم به ذکر است بسته های رومینگ شاملچند نوع یا چند مدل است که هرکدام از آن ها تعداد پیامک دقیقه مکالمه و حجم اینترنتشان با یکدیگر متفاوت است و همچنین این بسته ها از قیمت های متنوعی برخوردارند. بسته اینترنت رومینگ معرفی شده توسط ایرانسل برای زائران در ایام عزاداری محرم با هدف تسهیل در استفاده از خدمات ارتباطی از طریق اپراتورهای Zain  و Aaiacell در نظر گرفته شده است.

این بسته رومینگ ویژه محرم شامل 10 گیگابایت اینترنت با اعتبار زمانی 14 روزه است که 300 هزار تومان قیمت دارد و تا 29 تیر 1403 برای زائران قابل خرید و فعال‌سازی می باشد.

زائرانی که سیم‌کارت ایرانسل دارند در سفر به کشور عراق نیاز به خرید سیم‌کارت جدید و یا تغییر شماره ندارند. علاوه بر این خرید و فعال‌سازی بسته رومینگ ویژه زائران در هزینه اینترنت مصرفی در طول سفر صرفه جویی کرده همچنین با فعال‌سازی این بسته نسبت به تعرفه های اپراتورهای تلفن همراه کشور عراق مبلغ کمتری می پردازند.

با فعال‌سازی بسته اینترنت رومینگ ویژه ایرانسل، زائران در دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش، کارت به کارت، ودریافت پیامک های بانکی مشکلی نخواهند داشت همچنین امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه های ارزان تر و مقرون به صرفه تر در مقایسه با اپراتورهای تلفن همراه کشور عراق وجود دارد و به این ترتیب زائران به راحتی می توانند به وسیله سیم کارت ایرانسل (سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری) خود از امکانات بانکی ذکر شده و خدمات ارتباطی استفاده نمایند.

بسته اینترنت رومینگ ایرانسل، ویژه ایام عزاداری محرم از طریق شماره گیری کد دستوری #4*1111* با سیم‌کارت ایرانسل، سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و وبسایت ایرانسل قابل دریافت و فعال‌سازی می باشد.

تعرفه آزاد رومینگ ایرانسل در کشور عراق

ایرانسل تعرفه آزاد مکالمه، پیامک و اینترنت همراه برای زائرانی که قصد سفر به کشور عراق دارند را اعلام کرده است:

هر دقیقه تماس با شماره عراقی یا شماره ایرانی: 23 هزار و 500 تومان
هر دقیقه تماس دریافتی 17 هزار و 500 تومان
هر مگابایت اینترنت 3 هزار تومان
ارسال هر پیامک 4 هزار تومان
دریافت پیامک رایگان

*مشترکانی که از بسته رومینگ ویژه محرم ایرانسل استفاده می نمایند، پیامک را به صورت رایگان دریافت می نمایند.

فعال‌سازی خدمات رومینگ

فعال‌سازی خدمات رومینگ باید پیش از سفر انجام شود. مشترکان ایرانسل می توانند به منظور فعال‌سازی خدمات رومینگ از راه های زیر اقدام نمایند:

شماره گیری کد دستوری #1*1111* از طریق سیم‌کارت ایرانسل
سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

*مشترکان ایرانسل می توانند برای فعال‌سازی رومینگ از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، ابتدا وارد بخش "حساب من" شده سپس در قسمت "پروفایل" و پس از آن در قسمت "رومینگ"، سرویس رومینگ سیم‌کارت خود را فعال نمایند.

*نصب سوپر اپلیکیشن "ایرانسل من" از طریق شماره گیری کد دستوری #45* امکان پذیر است.

نکاتی که مشترکان ایرانسل باید پیش از سفر به کشور عراق به آن توجه داشته باشند:

بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، در کشور عراق برای مشترکان ایرانسل قابل استفاده نمی باشد. بنابراین زائران باید برای استفاده از خدمات ارتباطی بسته اینترنت ویژه رومینگ را فعال نمایند.
توصیه می شود مشترکانی که سیم‌کارت اعتباری دارند پیش از ورود به کشور عراق حداقل 100 هزار تومان سیم‌کارت خود را شارژ نمایند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی بودن میزان اعتبار سیم‌کارت خود مطمئن شوند.
زائران می توانند در کشور عراق سیم‌کارت ایرانسل خود را از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره گیری کد دستوری #7* شارژ نمایند.
روشن کردن تلفن همراه در زمان رومینگ هزینه ای ندارد.
هزینه تماس ورودی و خروجی از زمان شروع مکالمه و بر مبنای دقیقه محاسبه می شود.
در صورت پاسخ ندادن به تماس، هزینه ای بابت آن تماس لحاظ نخواهد شد.
دریافت پیامک برای زائرانی که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می نمایند، رایگان است.
با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در برنامه های تلفن همراه با هزینه رومینگ محاسبه می شود.
بهتر است از غیرفعال بودن به‌روز‌رسانی خودکار اپلیکیشن های نصب شده اطمینان حاصل کنند.
برای تماس با شماره های ایرانی باید کد 0098 پیش از شماره مورد نظر شماره گیری شود.

مشترکان ایرانسل می توانند برای سفر به کشور عراق بسته رومینگ ویژه محرم ایرانسل را که شامل 10 گیگابایت اینترنت با اعتبار 14 روزه می باشد را فعال نمایند. این بسته 300 هزار تومان قیمت داشته و تا 29 تیر 1403 فرصت فعال‌سازی دارد. مشترکان می توانند برای فعال‌سازی این بسته کد دستوری #4*1111* را با سیم‌کارت ایرانسل خود شماره گیری نمایند یا از طریق اپلیکین ایرانسل من برای خرید و فعال‌سازی این بسته اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: